Aight, back on track!!

Jajamen, hemma från london dårå. har haft en härlig julafton och livet är precis sådär som det alltid borde vara; perfa. ^^

jag och the icelander såg tottenham-southend (carlingcup) 1-0 till tottenham.
OCH, Arsenal-blackburn, det var därför vi åkte till london btw... i början av matchen gjorde blackburn 1-0 på straff och jag började liksom få ryckningar i kroppen och jag bara skakade av frustration. (jag har ju inte åkt till london för o se mitt lag torska mot några avdankande lastbilschaufförer...) men arsenal kom igen, och en halvtimme senare stog det 3-1 till oss.
det var bara så bra, man står där med armarna i luften och tiden stannar, jublet av 59913 åskådare ekar genom hela Emirates stadium och man står där och bara ler. man känner sig lite som ett litet barn som står i en godisbutik utan övervakning, fri och överlycklig ;) och dessa tidigare skakningar av frustration utbyts mot en pulserande värme av renaste härlighet.
slutresultatet blev 6-2, SEX-TVÅ och när domaren blåser i pipan och arsenalspelarna joggar runt, och med ett leende tackar av publiken och jublet når oanade höjder så står man bara där som en förlamad hanikappad dvärg, spanar ut över planen medan kittlande rysningar går genom kroppen.
life is good.




ja... jag mår bra, shut it.


aja, sen var vi lite överallt, jag o alvin. jag har gjort massa najsa reportage  i film, men blogg.se är ju trögare än en delad mask på att styra upp video-funktionen. men när det fixar sig så laddar jag upp mina vackra filmer.

nedan är jag i morgonfrilla o en nice pal jag träffa i london.
Makt & Lydnad
108455-31

Kommentarer
Postat av: Micce

Välkommen hem Poppe!
Bra val av Arsenalmatch måste jag säga;).
Har oxå haft en nice julafton, bara snön som saknas.
Utgång ikväll/imorrn???

2006-12-25 @ 12:29:03
Postat av: Roggan

Welcome back mate!

2006-12-25 @ 23:51:38
Postat av: Lindberg

Poppe och Führern, lika som bär.

2006-12-27 @ 19:11:52
Postat av: Alanerica

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback